Bytte/Retur

Kan jeg bytte et produkt som ikke passer?

 

Det er veldig viktig for oss at du skal bli en fornøyd kunde, og vi vil alltid gjøre vårt beste for at du skal få en best mulig kjøpeopplevelse.

Du kan bytte produkter du har kjøpt hos oss dersom vi har tilsvarende produkt og størrelsen du vil bytte til på lager.

Hvis vi ikke har produktet eller din størrelse på lager kan vi enten gi deg en tilgodelapp eller refundere det beløpet du har betalt for produktet.

Du kan også returnere produkter du ikke ønsker i henhold til forbrukerkjøpsloven og angrerettsloven.

Kontakt kundeservice så skal vi hjelpe deg, og eventuelt reservere den størrelsen du ønsker å bytte til.

 

 

Hvilke retningslinjer gjelder dersom jeg ønsker å bytte eller returnere et produkt?

 

  • Du må varsle at du vil bytte eller returnere innen 14 dager etter at du har mottatt det produktet du ønsker å bytte eller returnere, oppgi ordrenummeret på din ordre
  • Du kan kun bytte eller returnere varer som ikke har vært i bruk og kan selges som ny
  • Alle merkelapper skal henge på og originalemballasje må legges ved
  • Undertøy, badetøy, ammeinnlegg og kroppsnære plagg kan av hygieniske årsaker ikke byttes eller returneres
  • Smokker og tåteflasker kan ikke byttes eller returneres


Hvem betaler for frakt når jeg vil bytte et produkt?

 

  • Du betaler selv for returkostnadene, når du ønsker å returne en vare
  • Vi spanderer frakten tilbake til deg med nytt produkt
  • Du står selv for transportrisikoen ved retur, vær oppmerksom på at hvis du benytter forsendelse med sporing har du mer kontroll på hvor pakken er underveis

 

Hva hvis dere ikke har produktet eller størrelsen jeg vil bytte til?

 

  • Hvis ditt produkt eller din størrelse er utsolgt kontakt oss for å finne ut om varen kommer inn på lager eller om det er mulig å bestille det til deg
  • Hvis produktet ikke lenger er tilgjengelig for salg kan vi tilby deg en tilgodelapp eller vi kan kreditere din konto for produktets  salgsum 

 

Dette gjør du når du skal bytte og returnere varen

 

  • Send en e-post til kundeservice og varsle om at du ønsker å bytte varen så finner vi den rette løsningen for deg
  • Vi sender deg et returskjema som du fyller ut og legger ved i pakken
  • Send varen, du står selv for transportrisikoen ved retur, vær oppmerksom på at hvis du benytter forsendelse med sporing har du mer kontroll på hvor pakken er underveis
  • Når vi har mottatt returen i skadefri tilstand, sender vi deg nytt produkt

 

Returadresse

 

Mamman Min og Meg

Soleiefaret 10  

1555 Son